Gastronomie – basm cu somon

Stiu ca acesta este un site creat in scop profesional insa cred ca nimeni nu se va supara daca
voi impartasi si alte lucruri care consider ca va pot fi utile sau va pot infrumuseta viata, pe moment sau
pe viitor. Am incercat sa pregatesc ceva sanatos de mancare si voi spune pe scurt. Este nevoie de rondele
de somon, de legume proaspete si ierburi aromate. Am pus rondelele de somon dezghetate intr-un sos de ulei de masline, suc proaspat de lamaie, tarhon, oregano, usturoi (aveam nasul si gatul in primejdie đŸ™‚ de fapt) si putin iaurt degresat iar aceasta combinatie am lasat-o la frigider peste 12h. Separat am pregatit cateva legume in ulei de masline – broccoli, rosii cherry, ardei capia, morcovi, vinete, praz (puteti sa va folositi si voi imaginatia aici); intre timp am preluat rondele de somon din sos si le-am pus la gratar. Sosul marinat in care a stat somonul l-am adaugat peste legumele calite in ulei de masline; cand somonul a fost gata a fost pus peste legume. Am mai adaugat o canuta de vin alb si niste rondele de ananas sa se combine cu aromele pentru 10-15 minute apoi am stins focul. A iesit o minunatie de arome dar si o bomba de vitamine! Sper sa va iasa la fel de bun daca incercati. va pup O:-)

One thought on “Gastronomie – basm cu somon

  1. Superideea cu somonul, legumele si arome de ananas..O sa incerc; eu am facut o salata
    mediteraneana cu paste si peste si a iesit extraordinar, e de la Jamie Oliver. Succes in continuare,
    te pup, Margareta

Leave a Reply

