Voiam sa schimb registrul trist si sa scriu ceva vesel. Luni am inceput ziua de dimineata, pentru ca aveam un proces cu jandarmeria pe care speram sa-l castigam;in plus, in ciuda celor -11C din Bucuresti, soarele se chinuia sa ne incalzeasca.Am baut un ceai aromat la birou&ne-am bucurat de parfumul divin al florii portocalului meu.¬†Intre timp am castigat procesul&am sarbatorit cu prietenii la un restaurant chinezesc, daca mergeti va recomand ‘furnici in copac’ ūüėȬ†aveti grija¬†cu gerul; success !!

One thought on “

  1. Felicitari pentru procesul castigat, de multe ori judecatorii iau hotarari gresite si fac rau cu sau fara
    intentie, e bine ca tu ai reusit sa-ti demonstrezi nevinovatia! Si mie imi place sa merg uneori la
    restaurante chinezesti si sa incerc diverse feluri de mancare pentru ca sunt foarte sanatoase si gustoase.
    Succes cu blogul!

Leave a Reply

