Va salut din nou!
Sper ca va bucurati din plin de primavara, minunatii
copaci plini de flori, zambilele si narcisele din parcuri si soarele cald.
Imi pare rau ca am lipsit insa mi s-a intamplat ceva grav in martie si am facut eforturi constante pentru a ajuta persoana in cauza care se afla in necaz. Imi doresc mult ca gandurile si rugaciunile mele sa ajunga la aceasta persoana si sa-i lumineze calea pentru a lua decizia buna. Imi dau seama cum oamenii ajung sa faca lucruri grave pentru ca nu sunt multumiti si nu stiu sa aprecieze ceea ce le-a dat Dumnezeu..Cineva imi zicea ca eu ma multumesc cu putin insa nu Iisus insusi era modest si spunea sa nu strangem comori pe Pamant ci in Cer? nu am citit Biblia complet insa imi amintesc unele lucruri; nu este asa bine sa fii mereu ambitios, sa fii mereu pe val pentru ca niciodata nu vei fi multumit si mereu vei vrea mai mult.. Poate ar fi bine sa incercam sa profitam ca este postul Pastelui si sa invatam sa fim modesti, simpli si optimisti, sa ne bucuram de ce avem, da si de o cafea si o prajitura si sa fim convinsi ca Dumnezeu nu ne-a creat pentru a ne pedepsi, pentru a ne infometa, pentru a ne saraci..Ne-a dat acest Pamant cu atatea minunatii ca sa avem tot ceea ce ne trebuie langa noi asa ca ii putem multumi si putem avea mai multa grija de sufletul nostru, pentru ca, nehranit cum trebuie, se poate ofili…si ar fi pacat.
Va imbratisez cu drag!

One thought on “

  1. Draga traducatoare,
    imi pare sincer rau pentru ce ai patit. Si sora mea a trecut prin ceva similar la un moment dat..si
    s-a simtit impacata doar ajutand persoana in cauza. Vad ca si tu procedezi la fel si cred ca asa e cel
    mai bine, persoana respectiva are o mare sansa ca esti langa ea. Probabil ca toate aceste eforturi se
    vor fructifca intr-o solutionare pozitiva a situatiei acelei persoane care, inteleg ca ti-e apropiata. Sper sa va regasiti fericiti, in curand. Frumoasa poza de la Ateneu!

Leave a Reply

