Viva el futbol !

suporteri ai Atletico Madrid si Athletic BilbaoZiua buna tuturor!m-am gandit sa mai scriu cate ceva printre florile de salcam si tei, parfumul bujorilor si adierile placute ale lunii mai. Nu stiu daca ati urmarit toata nebuni
a legata de meciul Europa League de pe
9 mai, eu am fost sa fac cateva poze la stadion
si am luat pulsul multimii. Atmosfera mi-a lasat o impresie placuta, auzeam spaniola peste tot si mi-a facut mare placere, ma simteam ca in Barcelona. Oamenii erau amabili, simpatici, haiosi si pusi pe sotii si am fost incantata ca, pentru putin timp, Bucurestiul a parut a fi un alt oras, mai deschis catre amabilitate, catre veselie, zambete, ochi fericiti, muzica si discutii galagioase..griul se topise in galben si rosu, tristetea disparuse in spatele
miilor de zambete si am profitat din
plin de aceasta schimbare. Adaugand faptul ca au fost si multi vizitatori in diversele locatii culturale din oras, pot afirma sincer ca a fost un eveniment reusit si ca poate acesti oameni vor mai reveni prin aceasta regiune care le-a oferit o supriza placuta. De aspectele negative nu comentez pentru ca au fost cu siguranta minimalizate de ce a fost frumos si reusit.

pe curand sau, mai bine zis,
hasta pronto, amigos!

One thought on “Viva el futbol !

  1. Aceeasi impresie am avut-o si eu, am avut niste prieteni din Spania care au sosit special pentru eveniment si am petrecut cu ei 3 zile frumoase in Bucuresti dar si la Sinaia unde i-am dus pe 10 mai. Cred ca a fost un eveniment reusit si ma bucur ca ai relatat totul obiectiv si diplomat, partile negative, mai ales daca sunt putine, trebuie lasate mai departe.Succes cu blogul in continuare!

Leave a Reply

