Tasty recipe for the Easter cake Pasca de Paste-reteta usoara!

I think many of you know this cake so will be short. The main ingredients are: 600g of cottage cheese(simple, no salt); 4 fresh eggs; 5 spoons of honey; 1 tea-sp. cinnamon; the dry peel of a lemon; the dry peel of an orange; a pinch of salt; 40g raisins that had been kept in some rum essence.

As for the dough, do like me: mix some butter with sugar, a bit of yeast, an egg and add as much flour as it needs. I made first the dough and fixed it in the cooking pot (a round glass pot special for oven) and then I mixed the cheese with the sugar(used brown) and then added the eggs, the dry peel, cinnamon and raisins. It was easy to make it homogeneous. I also added a bit of nutmeg. Then I dropped carefully this pasta on top of my dough. I fixed the oven at 180 degrees and in about 35 minutes it was done. My partner and friends ate it with high speed 🙂

Cred ca toti cunoasteti aceasta reteta; pe langa cozonac, imi place sa o am pe masa de fiecare Paste si sa o impart cu cei de langa mine. Aveti mai jos ingredientele:

600 grame brânză de vaci dulce si  4 ouă
– 5 linguri miere; – 1 linguriţă scorţişoară
– coaja rasă de la o lămâie; – coaja rasă de la o portocală
– 1 vârf de cuţit sare; – 40 g stafide înmuiate în prealabil în esenţă de rom

In ce priveste aluatul, am facut unul foarte simplu- am amestecat o bucata de unt moale cu zahar, cu putina drojdie (cub), cu un ou si am pus cata faina a fost nevoie. Aluatul a fost gata rapid si l-am fixat imediat in forma de prajitura.  Apoi, in ce priveste umplutura, am amestecat branza cu zaharul (eu am folosit brut), apoi am adaugat ouale batute, coaja de lamaie si portocala, scortisoara si stafidele. Amestecati bine pana devine omogen. Eu am adaugat si un praf de nucsoara. Apoi am asezat usor crema peste aluat, am mai aruncat cateva stafide peste si am pus-o la cuptor. Temperatura este de 180 de grade si o puteti lasa la copt in jur de 35 de minute. A iesit foarte buna, puteti vedea in poza 2; sunt si multe alte retete dar eu am preferat-o pe aceasta pentru ca este rapida si usoara si rezultatul este la fel de sanatos&delicios ca la orice alta reteta de pasca.

Pofta buna! 🙂

Leave a Reply

